poniedziałek, 3 grudnia 2012

LISTA ŻYCZEŃ NA ŚWIĘTA!

no cześć. postanowiłam wam wyczarować tutaj taką małą liste świąteczną, czyli co bym chciała pod choinkę! :) jest niewiele rzeczy, ale pomimo wszystko są one dla mnie ważne. no to zaczynam
☻ glany- chciałabym je bardzo, albo martensy! ale jak martensy to białe. creepersy już mam zamiar kupić, ale to nie pod choinę. wcześniej. a glany lub martensy chcę pod choinke! już od roku o nich marzę! 
☻ płyte BMTH- chciałabym strasznie tą płytę, mam nadzieję że mama kupi! :) 
☻lustrzankę- z tego wszystkiego to to chciałabym chyba najbardziej dostać. poradzicie jakąś lustrzankę? zacznę robić nią zdjęcia, bo ja kocham fotografować! :)
jak znacie jakąś fajną, lub posiadacie to opiszcie trochę o niej, albo dajcie linka! :)   Z GÓRY DZIĘKI.
notebook albo laptop- bo mój laptop już jest strasznie słaby i prawie że połamany! o tamtego będę lepiej dbać :)
no i to chyba na tyle by było :) z rzeczy do pokoju nie będę wam wymieniać, gdyż iż ponieważ remont mam dopiero na wakacje, wtedy rozbuduję sobie pokój i pomyślę nad toaletką, łóżkiem i innymi różnymi rzeczami! teraz to nie jest ważne.

+chciałby ktoś zrobić mi nagłówek? lub ktoś umie? :)) jeśli tak, to bardzo bym prosiła o znalezienie trochę czasu i zrobenie go. wszelkie informacje udzielam na bezimienne10@onet.pl 
ENJOY XOXO


4 komentarze:

  1. oj ja też chcę martensy i lustrzankę..<3
    obserwuję:)

    http://cleoinstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie twój blog. Zapraszam. Zaobserwujesz? http://letitgo88.blogspot.com/ I koniecznie pozostaw swój komentarz:))

    OdpowiedzUsuń
  3. lustrzankę na początek polecam jakąś tańszą, sony czy tez nikon D3000. glany też mam(ale już w nich nie chodzę) a martenski mam żółte, ciepłe jak na takie mrozy :)
    obserwuj - http://reyfair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Żeby dostać glany, marudziłam rodzicom 3 lata, ale opłaciło się.
    Odnośnie lustrzanki mam ten sam problem. Jak wybierzesz jakąś ciekawą to sie pochwal :)

    OdpowiedzUsuń

- Napisz, że obserwujesz, również to zrobię. ♥
- Nie zmuszam cię do komentowania. ♥
- Postaram się odpowiedzieć na wszystkie komentarze. ♥