czwartek, 13 grudnia 2012

cały tydzień zapełniony

Witam Was! :) znowu tutaj długo nie pisałam, ale nie mam po co, bo w sumie nie będę pisać,
że wstałam, poszłam do szkoły, wróciłam do domu, odrobiłam lekcje i wsiadłam na komputer, bo
to by było nudne! jak widzicie po nazwie postu... nie mam na nic czasu! to sprawdziany, to
kartkówki... nie mogę się pozbierać! trzeba się uczyć i zdobywać lepsze oceny niż
zwykle, bo to w końcu już prawie koniec pierwszego semestru... już mamy proponowane.
będę miała czerwony pasek, nawet teraz tak wychodzi, więc jest oki! no ale nie powiem...
mam gorsze oceny niż w tamtym roku. ale cóż. każdy mówił że ta klasa będzie trudna!
jak już pisałam, mam cały zawalony tydzień.. nawet nie mam czasu żeby zmienić tu wygląd... a
bardzo chcę! :) jutro mamy jeszcze kartkówkę z angielskiego, no ale na następny tydzień 
napiszę więcej. w sobotę w końcu sie odprężę, bo... JADĘ NA LODOWISKO! <3
porobię kilka zdjęć, więc w sobotę jeszcze coś tu dodam, a w niedziele idę na kiermasz
świąteczny pod kościół o 9:45! będę sprzedawać. dobra, to ja lecę coś zjeść, ogarnę  różne stronki i 
biorę się za lekcje...


ma ktoś ochotę zrobić mi nagłówek? pisz na bezimienne10@onet.pl ! powiem ci wszystko co i jak :) 


I KAMERKOWE Z DZISIAJ! (te na górze były robione w... sobote/niedziele.)
do zobaczenia w sobotę! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- Napisz, że obserwujesz, również to zrobię. ♥
- Nie zmuszam cię do komentowania. ♥
- Postaram się odpowiedzieć na wszystkie komentarze. ♥