środa, 16 stycznia 2013

wyczekiwane miesiące

jeeej, cześć! jak mnie tutaj dawno nie było... ale może to i lepiej :) ostatnio w ogóle nie ma mnie na komputerze, wzięłam się trochę za naukę i tak dalej. ferie już za... 9 dni, czyli ponad tydzień! jak to szybko leci wszystko, że ja nie mogę ogarnąć.  no ale w sumie te dwa tygodnie szybko zlecą i znowu szkoła i tak do wakacji, no ale jak  trzeba to trzeba. zamówiłam sobie creepersy i za tydzień powinny dojść. nie mogę się doczekać, serio! *-* mój wymarzony prezent na urodziny, a mam je 26 lutego, czyli trochę za wcześnie, ale to nawet lepiej bo chcę mieć je już przy sobie. ostatnio dużo osób poznałam i się cieszę z tego :) to miłe. 
no i... teraz opowiem trochę o tytule postu. w ferie miałam się spotkać z przyjaciółką Wiktorią, z Rybnika jest, a ja mam do niej cztery godziny, ale niestety to nie wypali, bo mama mi samej nie pozwala jechać i trochę przykro mi, ale cóż. mama chyba lepiej wie co dla mnie dobre. i czekam też na urodzinki w lutym! potem maj... bo chcę jechać do Krakowa na koncert BMTH, ale to też pewnie nie wypali. najwyżej koleżanka nagra mi filmik, bo ona na sto procent jedzie. A KTOŚ Z WAS JEDZIE MOŻE? NAPISZCIE W KOMENTARZU. no i potem mnóstwo urodzin i takich pierdół. potem jeszcze mamy taki występ, ale to mniej ważne. TO TERAZ JA BĘDĘ UCIEKAĆ, BO JUŻ ZA 15 JEDENASTA, A JA MUSZĘ JUTRO WCZEŚNIE WSTAĆ.... trochę się rozpisałam, chociaż ja sama nie lubię długich postów pisać, no ale przez tak długi czas mnie nie było, więc musiałam troche opisać! 

skręt szyi i trochę gimnastyki się przyda!:)
DO ZOBACZENIA.


2 komentarze:

  1. też chętnie zrobiłabym sobie przerwe od kompa :)

    zapraszam do siebie : http://illlldia.blogspot.com/
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Good information. I previousally to spend alot of my time sailing and watching sports. It was probably the most memorable time of my past and your info kind of brought back me of that time. Thanks
    Addicting Games Canoeing
    Adventure Game Camping
    Adventure Bull Fighting Games

    OdpowiedzUsuń

- Napisz, że obserwujesz, również to zrobię. ♥
- Nie zmuszam cię do komentowania. ♥
- Postaram się odpowiedzieć na wszystkie komentarze. ♥