środa, 2 stycznia 2013

WOW

cześć! bardzo długo mnie tu nie było, prawda?:o czy tylko mi się tak wydaje..? może tylko mi, ponieważ jestem tak przyzwyczajona do blogowania, że chyba nigdy nie skończę... to Boże Narodzenie, to Sylwester i tak się cięgnie i nie ma kiedy coś tu napisać. a właśnie! ogólnie to sylwestra spędziłam w domu z dwoma koleżankami, Zuzią i Patrycją. tańczyłyśmy, śmiałyśmy się, śpiewałyśmy, ganiałyśmy po domu, siedziałyśmy, gadałyśmy i wieleeeeeeeee innych fajnych rzeczy!:D niestety nie mam zdjęć, a bym coś dodała. no ale w sumie nie będę robić zdjęć, bo to w końcu sylwester, trzeba się bawić! już w innym poście wspominałam, chyba w tym bożonarodzeniowym, że nie lubię robić zdjęć kiedy jest fajnie, mogę to z kimś miło spędzić itp. no ale dobra nieważne... dzisiaj już pierwszy dzień szkoły, cieszycie się? zresztą hahaha, co to za pytanie... pewnie nikt się nie cieszy. będzie brakować nam tego spania do 13... nie?! no ale nie ma co smutać, niedługo ferie i się wyśpicie :) ogólnie to już dzisiaj było ciężko w szkole, a co dopiero potem. mamy już w tym tygodniu... trzy sprawdziany, a na następny jeszcze trzy albo dwa, więc muszę się uczyć dzisiaj, bo jutro mam dwa... ale dobra jakoś wytrzymam i napiszę go, dam radę. trzymajcie kciuki :D zaraz sobie obejrzę pewnie pierwszą miłość, potem poczekam na obiad i biorę się za książki.tylko nie to, grrr...  

muszę jeszcze porobić nowe zdjęcia. w sumie to mam na aparacie, tylko muszę zgrać.

IDĘ, ENJOY ;D 

2 komentarze:

  1. Cześć. Nominowałam Cię do Liebster Blog Adward. Szczegóły znajdziesz na moim blogu :D
    http://nadziejakarmianietuczy.blogspot.com/2013/01/liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  2. I must say this content was worth it to read. I found you having a google search and was rather astounded by your rank for this article.
    Cross Running games
    Cycling Games 43
    Disney Games

    OdpowiedzUsuń

- Napisz, że obserwujesz, również to zrobię. ♥
- Nie zmuszam cię do komentowania. ♥
- Postaram się odpowiedzieć na wszystkie komentarze. ♥