środa, 19 grudnia 2012

blogi, które lubię

cześć! domyślacie się pewnie po tytule....tak! to post o blogach, które najbardziej lubię czytać i które zapadły w mojej pamięci chyba na dobre! 
niektóre pewnie kojarzycie, ponieważ są dość popularne jak na blogspot :)
pierwszym blogiem, którego najczęściej czytam jest lucy-luucy.blogspot.com:
jest to piękna dziewczyna, która mieszka w Norwegi. opisuje na swoim blogu życie codzienne, ale stara się także mieszać z różnymi postami tematycznymi. uwielbiam czytać jej bloga! :) jest sympatyczna. na pewno ją znacie! ZAPRASZAM NA JEJ BLOGA! 
drugim jest blog plapart.blogspot.com:
to przepiękna siedemnastoletnia (chyba :o) naturalna dziewczyna. opisuje tam swoje życie codzienne, robi przepiękne zdjęcia i prowadzi photobloga, co ja lubię! niczego chyba jej nie brakuje. ZAPRASZAM NA JEJ BLOGA!
trzecim blogiem jest poppymiauczak.blogspot.com:
też jest piękna jak poprzednie. najbardziej w jej blogu zainspirowało mnie to, że dziewczyna na prawdę ma talent do pisania. jest przecudowna... można się o niej dużo dowiedzieć z jej bloga, co rzadko się zdarza. jest pewnie tez bardzo sympatyczna sądząc po jej wpisach na fb! ZAPRASZAM NA JEJ BLOGA!
czwartym jest angelikasplace.blogspot.com:
na prawdę świetnie się ubiera i lubię oglądać jej różne stylizacje! jest modna i chyba interesuje się modą. 
zapewne ją znacie.
ZAPRASZAM NA JEJ BLOGA!
kolejnym jest cookies-are-my.blogspot.com:
bloga prowadzi Aleksandra :) znam ją nawet.. jak to się mówi.. z reala. 
jest przecudowną dziewczyną! lubię czytać jej bloga :) 
ZAPRASZAM!
i ostatnim blogiem jest onedayxxx.blogspot.com:
jest śliczna, prawda? taka urocza! dziewczyna na blogu pokazuje jak bardzo lubi podróżować i modnie się ubierać! uświadamia nam też, że można się ubrać w takich sklepach jak SH :)
ZAPRASZAM!
i dobiegło końca. 
mam dla was przygotowany świąteczny post! :) pojawi się może w... piątek. 
nie wiem jeszcze, zobaczy się. 
teraz czekam na mame i obiad!
miłego dnia :) 

+MOŻECIE JESZCZE W KOMENTARZACH PODAĆ SWOJE BLOGI, NA PEWNO, NA STO PROCENT WEJDĘ I BYĆ MOŻE, JAK MI SIĘ SPODOBA-ZAOBSERWUJĘ!
a więc... na co czekasz?! pisz komentarz! 









10 komentarzy:

  1. Dziękuje za odwiedziny ! ; )
    + Również obserwuję ♥
    + fajne 2-gie foto : D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne blogi :)
    Skoro chcesz, to zapraszam do mnie. Między innymi trwa u mnie konkursik ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też czytam te blogi:) http://letitgo88.blogspot.com/ :) Wpadnij! +obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny masz blog ;) zobacz mój jak chcesz ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Wpaddę na te blogi :******
    Fajnie tu, obserwujuę... ;**
    Wpadnij do mnie -- > wefoundfriends.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tych blogów, które wymieniłaś znam jedynie Angelika's place. :)

    OdpowiedzUsuń

- Napisz, że obserwujesz, również to zrobię. ♥
- Nie zmuszam cię do komentowania. ♥
- Postaram się odpowiedzieć na wszystkie komentarze. ♥